cancelar
Mostrar resultados para 
Pesquisar em vez de 
Queria dizer: 
1

Criação

2

Resposta

3

Solução

Problem with Apple Watch Ultra Activation on VodafoneOne: NE113 Error

bveit71
Visitante Junior
Visitante Junior

Olá, eu tentei tudo. Reiniciar, reboot, atualizar o IOS, mas é impossível ativar a VodafoneOne no meu Apple Watch. Sempre aparece: ERRO NE113.

Estou usando um iPhone 13 Pro e um novo Apple Watch Ultra 2.

O que posso fazer?

Obrigado pela sua ajuda!

13 RESPOSTAS 13

Rodolf_Vodafone
Moderador
Moderador

Olá @bveit71,

 

Agradecemos o seu contacto e lamentamos as dificuldades sentidas.

 

Para que possamos ajudar, envie-nos o seu número de telefone.

 

Obrigado,

Rodolf_Vodafone

Hello Rodolf,

when will we solve the problem?
Best regards!
Birger

Hello @bveit71,

 

We've replied to your private message via the forum. Please check your inbox.

 

Thank You,

Vodafone Portugal Team

That’s why I sm asking. There is no response yet.

Mayon_Vodafone
Moderador
Moderador

Hello @bveit71,

 

We answered your message in private yesterday, 2/11, at 15:44. Please check your forum inbox.

 

Thank you,

Mayon_Vodafone

and I sent you the requested code. have you not received it?

 

Hello @bveit71,

 

Unfortunately we have not, could you send us another private message with that code please?

 

Thank you,

Mayon_Vodafone

Hello Mayon,

I just sent you the private message.

Hello @bveit71,

 

We suggest checking your inbox, as we reply via private message.

 

Thank You

Mateus_Vodafone