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Solução

Misleading information mobile phone tariff

vcumar
Novo Utilizador
Novo Utilizador

Today, I signed a Vodafone postpaid contract without being informed that the maximum internet speed was capped at 10 Mbps.

The agent explained other features like internet allowance, calling minutes, and roaming, I checked with the agent whether the speed was 5G and they confirmed it. The terms were written in Portuguese, which I didn’t understand, so I relied on the agent’s words.

It’s only been a few hours since I signed, and I find the internet speed inadequate. Can someone explain if there’s a remedy available under EU consumer law for canceling the contract?

1 RESPOSTA 1

Rosa_Vodafone
Moderador
Moderador

Olá @vcumar,
Lamentamos a sua insatisfação com a velocidade de internet do seu serviço. 😔

 

Para podermos analisar e verificar esta situação, pode informar os seus dados de Cliente Vodafone, por mensagem privada, por favor?

 

Enviar uma mensagem privada é simples; basta aceder ao perfil de um dos moderadores (pode clicar no meu nome) e clicar em "Enviar uma mensagem privada" (lado direito a encarnado). Os moderadores estão identificados por "Username_Vodafone".

 

Obrigada,
Rosa_Vodafone