Cookies
Usamos cookies e outras tecnologias similares para melhorar a sua experiência digital, personalizar conteúdos e anúncios, para lhe proporcionar funcionalidades de redes sociais, e para analisar dados de navegação. Partilhamos informação, relativa à sua utilização do site, com parceiros externos de publicidade, redes sociais e de análise.
Ao “Aceitar todas as cookies” está a consentir cookies próprios e de terceiros, das categorias de performance, personalização e publicidade, conforme a nossa Política de Cookies.
Na Lista de Cookies encontra o detalhe dos cookies usados e uma descrição da finalidade de cada um.
Em alternativa, clique “Configurar cookies” onde pode gerir as suas preferências, ou rejeitar todas as cookies não essenciais. Pode alterar as suas escolhas a qualquer momento.
cancelar
Mostrar resultados para 
Pesquisar em vez de 
Queria dizer: 
1

Criação

2

Resposta

3

Solução

How I can activate yorn x plan

ionica9559
Novo Utilizador
Novo Utilizador
Hello, I order a yorn sim and I can't activate it. I submitted a request from website and answer is all time negative, I'm from Romania and I work in Portugal also I'm under 25 years old.
7 RESPOSTAS 7

BrunoF_Vodafone
Moderador
Moderador

Hello @ionica9559

 

If you are a foreign Client and therefore do not have a Portuguese Citizen Card, you can send e-mail through the Vodafone website with the Scan of the identification document with date of birth and / or student card / student proof (if you are a student) or go to a Vodafone store.

 

Thank You

Brunof_Vodafone

I send you my documents, wait for your response.

@iconica9559

 

Emails are answered on a first-come, first-served basis, but can take up to 24 hours.

 

Thank You

BrunoF_Vodafone

My request is still unprocessed?

@ionica9559

 

In order for us to verify the order status, send us the reference associated with the email you sent on the Vodafone page. This reference is sent via an autoresponder email.

 

Thank You

BrunoF_Vodafone

@BrunoF_Vodafone

#2043729 I think this is the reference number.

@ionica9559

 

The email was replied to 07/07/2019 17:31:03, in which it was requested to send the full address. You must respond to this email in order to be able to forward the request for the tariff.

 

Thank You

Brunof_Vodafone